Retour- en Terugbetalingsbeleid
Retourneren & Ruilen bij LIVOA
Bij LIVOA geloven we dat shoppen net zo zorgeloos moet zijn als goed voor je huid zorgen.
Past een product niet helemaal bij je huid, of wil je liever iets anders proberen? Geen probleem retourneren of ruilen regel je eenvoudig en zonder gedoe.
Retourneren
Je hebt 30 dagen bedenktijd vanaf de dag dat je je bestelling ontvangt.
Zodra we je pakket hebben ontvangen in onze logistieke hub, storten we het volledige bedrag binnen 5 werkdagen terug.
Dankzij Track & Trace weet je altijd waar je pakket is veilig, transparant en betrouwbaar.
Ruilen
Wil je liever een ander product of een variant die beter bij je huidtype past?
Ruilen gaat net zo eenvoudig als retourneren. Na ontvangst van je retour sturen we het nieuwe product direct naar je toe (mits op voorraad).
Zo werkt het in 3 stappen
-
Vul het retourformulier in
Vul het retourformulier in met je ordernummer, het product en de reden van retour. Voeg je handtekening toe en bewaar een kopie voor jezelf. -
Verpak en verstuur je product
Stop het product in de originele verpakking (indien mogelijk), voeg het ingevulde retourformulier toe en verstuur je pakket met Track & Trace naar het retouradres dat op het formulier vermeld staat.
Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening, behalve bij een defect of foutieve levering. -
Ontvang je geld terug of je nieuwe product
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour staat het bedrag terug op je rekening.
Heb je gekozen voor ruilen? Dan sturen we het nieuwe product direct naar je toe.
Goed om te weten
Retourperiode: 30 dagen bedenktijd
Retouradres: vermeld op het retourformulier (in China)
Voorwaarden: producten moeten ongeopend, onbeschadigd en in originele verpakking zijn
Uitzonderingen: om hygiënische redenen kunnen geopende skincare producten niet worden geretourneerd. Dit staat altijd vermeld op de productpagina.
Veelgestelde vragen
Kan ik ruilen voor een ander product?
Ja, dat kan. Je kunt via hetzelfde proces ruilen, of een nieuwe bestelling plaatsen en het eerdere product retourneren.
Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect is of verkeerd geleverd. In dat geval nemen wij de kosten voor onze rekening.
Hoe weet ik dat mijn retour is aangekomen?
Je ontvangt een e-mail zodra je retour is verwerkt, gevolgd door een bevestiging van je terugbetaling of de verzending van je nieuwe product.
Nog vragen?
Ons team helpt je graag verder.
Mail gerust naar info@livoa.n — we staan voor je klaar met persoonlijk advies